29 juli 2009

Wim Synaeve voor het goede doel

Hallo

Zoals je waarschijnlijk weet heb ik één grote passie en dat is triatlon.
Op zaterdag 29 augustus ’09 zal ik deelnemen aan mijn eerste volledige triatlon (3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en 42 km lopen) in Almere, Nederland.
Deze uitdaging wil ik koppelen aan het steunen van een goed doel: Save Children of Hope.
Save Children of Hope is een jonge Belgisch-Keniaanse organisatie die weeskinderen in Kenia ondersteunt in het naar school gaan door hen te voorzien van schooluniformen en een dagelijkse warme maaltijd .
In maart van dit jaar ben ik zelf nog de projecten gaan bezoeken in Kenia.
Meer informatie is terug te vinden op www.savechildrenofhope.org

Hoe wil ik triatlon en Save Children of Hope nu combineren? Ik wil dit doen door middel van een wedstrijdje waarbij ik jouw steun nodig heb. Om mij moreel te steunen en de weeskinderen in Kenia financieel te steunen kan je mijn eindtijd van mijn eerste volledige triatlon schatten;
De winnaar (= diegene die de juiste tijd heeft kunnen schatten of deze het dichtst heeft benaderd) krijgt een waardbon ter waarde van € 25 geschonken door triathlonshop.be

HOE GAAT DE WEDSTRIJD NU IN ZIJN WERK:
- Je mailt me de door jouw geschatte tijd door waarop ik de triatlon zal beëindigen, dit in uren – minuten – seconden.
- Je stort minimum 5 euro voor een schatting van mijn eindtijd boven de 10 uur.
Of je stort minimum 10 euro voor een schatting van mijn eindtijd onder de 10 uur.
(Voor “amateur” triatleten als mezelf is de 10 uren grens een magische grens, waaronder iedereen graag zou duiken.
Dus hoe meer mensen denken dat ik onder de 10 uur ga, hoe meer ik gemotiveerd zal zijn om dit ook te betrachten en hoe meer baat de weeskinderen er bij hebben).
- Het bedrag schrijf je over op het rekeningnummer van Save Children of Hope: BE09.8601.0543.6857 met de vermelding TRIATLON
- Je naam, je geschatte eindtijd en de datum van storting worden op de website van Save Children of Hope geplaatst onder de rubriek: Triatlon – wedstrijd.
- De wedstrijd wordt afgesloten op donderdag 27 augustus om 20 uur.
- De tijd die vermeld wordt op de website van de triatlon in Almere www.upc-hollandtriathlon.nl is de bepalende tijd.
- In geval van een DNS (did not start) of een DNF (did not finish) of DSQ (disqualified) zal een onschuldige kinderhand de winnaar van de waardebon bepalen.
- Bij een gelijke schatting van de eindtijd geldt het tijdstip van overschrijven.
- Uiteraard kan je meer dan één poging wagen, mits telkens een overschrijving te doen.

Alvast bedankt voor je steun namens mezelf en namens de weeskinderen.


Wim Synaeve

Geen opmerkingen: