19 september 2011

Jan Lefevere in Half Ican Triathlon Mallorca


Jan Lefevere trok naar het eiland Mallorca voor de ICAN Triathlon. Die dag zowel een volledige als een halve afstand. Jan koos voor deze laatste.
Zijn bevinding en resultaat:

Prachtig weer hier 30gr en volop zon, dan de wedstrijd...de zwaartste halve die ik ooit gedaan heb, zwemmen zonder pak, zeewater 26gr.(alhoewel ik achteraf gehoord heb als je 50+ bent je wel een pak mag gebruiken???? nooit van gehoord) zwaar fietsparcour en lopen op het heetst van de dag in volle zon zonder schaduw of wind, maar eerlijk gezegd zo heb ik het graag...eindtijd 6u en een paar sec. gezien de omstandigheden en het blessureleed en de weinige trainingsarbeid ben ik zeer tevreden, zeker voor herhaling vatbaar, goed georganizeerd, alles wat er moet zijn was er en alles goed bijeen, gn onnodige verplaatsingen, zelfs een ijsbad was er... kom zeker nog eens terug naar mallorca.

Jan L.




235 113 VET2-M 8 Jan Antoon, Lefevere 06:00:28


Swim End: 00:40:45Bike Ini: 00:43:32Bike1 KM 40: 02:16:49Bike End: 03:50:21Run Ini: 03:54:40Run1 KM 10.6: 04:59:07M

3 opmerkingen:

Anoniem zei

goe gedaan Jan....!!!!

grtjs
Daniel

Anoniem zei

Proficiat! Je moet het toch maar doen met zo'n temperaturen.
Groetjes van je buur op de vlieger tijdens de heenreis naar Mallorca

Christian Laureyns

Martine en Luc zei

Proficiat Jan, het was een beetje Maleisisch weer hoor ik!
Je doet ons goesting krijgen voor volgend jaar want Mallorca is inderdaad een fietsparadijs!