21 oktober 2011

Broer en zus Boussy in 1/4 Barcelona


Frederik Boussy kon zijn schitterend seizoen afsluiten in zijn geliefde Barcelona. Dit jaar had Fré al mooie resultaten geboekt met een tweede plaats bij de Knokke-Heistenaars in de Zwintriathlon.
Dit keer reisde ook zus Fleur mee naar de Garmin Kwarttriathlon van Barcelona.

GARMIN TRIATLON BARCELONA, olympic distance
Dit jaar een recordaantal deelnemers van 6000 waaronder ook trio's, sprint en supersprint. Het zwemparcours werd wat gewijzigd door te hoge golven en sterke stroming. Ikzelf startte om 08.10 in eerste wave. Na 200m zwemmen kreeg ik stamp in het gezicht waardoor mijn zwembril vol water liep en bovenop een blauw oogje aan overhield. Bij het fietsen in klein groepje beland waar het tempo niet superhoog lag. Het lopen verliep niet super zoals mijn laatste wedstrijden, wellicht door het 'leventje' in Barça de daagjes voordien!;-) Toch kon ik mijn wedstrijd mooi eindigen in een tijd van 02.06 en zo 70ste overall werd. Ook deed mijn zus mee waar zij sterk zwom en fietste, het lopen was een lange marteling waar een hongerklop haar de das omdeed. Toch mooi geeindigd onder de 3u.
Frederik.


Silva Joao 15.17 / 57.52 / 30.34 1.45.43
Boussy Frederik 20.07 / 01.02 / 40.01 2.06.02
Boussy Fleur 25.41/ 01.09 / 01.14 2.56.06

1 opmerking:

Martine en Luc zei

Proficiat aan beiden, mooie afsluiter vh seizoen!