30 juli 2007

Tijdrit Ramskapelle

3 GROTE PRIJS ' KNOKSE BANDENCENTRALE - LE BOUDIN SAUVAGE'

Ploegentijdrit (10,5 km) voor alle inwoners Damme-Knokke-Heist of aangesloten leden bij een erkende wielervereniging binnen deze gemeente.

Beste sportvriend(in),

Dit jaar gaat voor de 3 de keer de grote prijs ' Knokse Bandencentrale - Le Boudin Souvage '
door te Ramskapelle op 18 Augustus vanaf 13.30 uur.



Verdere informatie en reglementering.

* Ploeg bestaat uit 4 renners.
* Rugnummers, reglement, starttijden,tussen 13.30 u en 17.00 u in Café De Voute,Ramskapelle
* Categorieën : enkel voor niet-vergunninghouders !
- Dames, 18+
- Heren , 18+
- Heren , 45+
* Parcoursverkennng tot 14.00 u
* Prijsuitreiking na 18 .30 u aan de Gouden Leeuw.
* Prijzen : de eerste drie geklasseerde teams per reeks.

De eerste drie gerangschikte teams of 1 verantwoordelijke moeten zich naar het podium begeven.
Alle prijzen zijn persoonlijk af te halen tijden de huldigingceremonie.
Het deelnemers veld is beperkt tot 200 renners of 50 ploegen.
Het inschrijvingsgeld bedraagt 5 euro per renner.
Tijdsregistratie :aankomsttijd van de 3 de renner.
Bij teruggave rugnummer + spelden :1 drankbon en deelnemerspakket gratis.
Het dragen van een fietshelm is verplicht - rugnummer RECHTS aanbrengen.
Bij pech is de deelnemer verplicht het parkoers te verlaten en zijn rugnummer te verwijderen,
er wordt geen nieuwe starttijd toegekend. Bij laattijdig aanmelden voor de start wordt eveneens geen nieuwe starttijd toegekend.
Enkel deelnemers die vooraf zijn ingeschreven worden aan de wedstrijd toegelaten.
De organisator behoudt zich het recht voor om de reeksen of het parcours te wijzigen.

We hopen u op 18 Augustus te mogen verwelkomen.
Met Sportieve groeten,

Wie is kandidaat??
Mail Bernard

3 opmerkingen:

Frederik zei

Hallo,
Als er drie lokale ttk-ers 45+ zouden deelnemen, dan zou ik mijn vrouwke moeten overtuigen om over te komen. Misschien lukt me dat wel :-)

Anoniem zei

ewel Frederik als jij je vrouwtje kan overtuigen dan doe ik ook mee!

gr jan,

Anoniem zei

Voor mij is dezelfde regel als Frederick van kracht. Als er nog 3 van de -45 categorie interesse tonen sluit ik mij aan.