25 juli 2007

Zin in een trainingskamp?

Al enkele jaren wordt er gesproken voor het organiseren van een stage. Niet zo makkelijk. Daarom dit voorstel...:

Long Distance Long Distance Triathlon Camp
29th February - 14th March & 13th - 20th June 2008
with Phil Price & Team
lees meer hier :
http://www.clublasanta.com/Events_2008-7822.aspx




Dit voorstel geldt niet alleen voor onze leden maar ook voor andere geïnteresseerden.

Een tweede voorstel is om met een bus te reizen naar Lloret del Mar in de Krokusvakantie. Fietsen zouden mee kunnen. Volgens Geert Provoost van TVT'ZWIN zijn er daar prima sportfaciliteiten.Alleen met een volle bus zou dit doorgaan.
Wie interesse zou hebben voor een eventuele stage kan een mailtje sturen naar mij.

Geschreven door Bernard Deleener

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Alhoewel ik 2008 eerder als een sabbatjaar zie en enkel het fietsen een beetje op peil wil houden, ben ik toch kandidaat. Met mijn werk is 1 week echter het maximum dat ik mij buiten het bouwverlof kan vrijmaken. Waar maakt mij niet veel uit, liefst wat bergachtig.
Ik kan pas definitieve bevestiging geven tegen pakweg februari voor en stage ergens ts april en juli.

groeten Jeroen

Frederik zei

Ik was ooit in Lloret met de VTDL, evanals Tycho, die toen mee was als begeleider. Ook Iona was er. Het was de Krokusvakantie van 2004, als ik me goed herinner. We waren er met de jonge toppers. We sliepen in een minder hotel en zwommen elders. Waar we zwommen weet ik niet meer, maar het was een 25-meterbad en was overdekt. Het hotel was : http://www.tossapark.com/main.asp?opc=1&idi=I
We gingen er met de bus heen, maar met een kamion voor de bikes en vliegen op Gerona, win je misschien wel tijd en geld.
Een ideetje om volgend jaar tijdens de krokus (in 2008 23/2 tot 1/3) uit te proberen ??

Anoniem zei

hey,

helaas helaas,net na de krokusvakantie vertrek ik opnieuw naar Malaysia voor een tweede poging(deze keer zonder blessureleed hoop ik)en kom pas terug tegen einde februari dus heeft het dan ook weinig zin om nog een stage te doen, hopelijk vinden jullie kanidaten genoeg want het lijkt me tof om met een bende die op dezelfde golflengte zit eens een stage te doen!

gr jan,