01 november 2009

2 triathlonfietsen TE KOOP



Fiets 1

TRIATHLONFIETS THOMPSON

 Aangekocht half juli 2008
 Merk Thompson
 Maat 56
 Volledig carbon, inclusief het Vision stuur
 Wielen : Veltec Duitsland met 58mm velgen
 Triathlonzadel Selle Italia

in nieuwe staat, slechts 2 wedstrijden en een 10-tal trainingsritjes mee gereden na aankoop van Dick
- de prijs gaat van 2750 naar 2500eu all in.
- naar mijn mening best geschikt voor iemand die 1,75 - 1,85m.
- weg wegens: kader te klein.
- reacties via mail : JeroenVerheye@yahoo.com of op de blog zelf.


Fiets 2


TRIATHLONFIETS BASSSO KONOS


-Ik ben 2,5 jaar oud.
-Ben volledig in carbon en weeg dus licht.
-Vorige atleet was 1M85 groot.
-Mijn motor is een Dura-Ace, het beste wat er is.
-Ik draag een Selle Italia triathlonzadel, een carbonstuur Cobrawing en een tijrit-aerobar CarbonStryke van Profile Disign.
-Mijn palmares is niet mis: 2X een Ironman, vele 1/2, en snelle fietstijden in de Zwin.
-Bovendien ken ik de weg van buiten in Lanzarote.
- Ik rij op Zipp-wielen 404, bandjes met michelin Pro3 banden.
- Ik ga van hand voor € 2.800 voor het volledig pakket.
- Wil je me zonder de wielen is dat € 2.000 .

Contacteer Bernard.deleener@telenet.be of 0476/44.37.29

1 opmerking:

eric zei

is de fiets basso nog steeds te koop en wat is je uiterste prijs incl wielen?